niedziela, 13 lutego 2011

Wsparcie małżonków w kryzysie na przykładzie SYCHAR – rola doradcy

“Będę czekał... kiedyś wrócisz znów...”

Ten refren piosenki mógłby być mottem naszej Wspólnoty. Wspaniały program autorskich piosenek Janusza Saługi opatrzonych komentarzem Jana Budziaszka był kulminacyjnym punktem sobotniego wieczoru 29 stycznia 2011 roku w domu polonijnym "Concordia" w Niemczech na zakończenie kursu dla doradców rodzinnych w ramach programu szkoleniowego w zakresie poradnictwa rodzinnego "Pomagam sobie - pomagam innym". Informacja o SYCHAR jaką mogłem przekazać kolejny raz na zakończeniu kursu dla doradców rodzinnych w Concordi zostały świetnie przyjęte. Zainteresowanie Wspólnotą Trudnych Małżeństw jest coraz większe i rozdawane przeze mnie materiały rozeszły się w imponujących ilościach. Możliwość wystąpienia wśród tak znakomitych wykładowców podniosła rangę mojego wystąpienia i z radością skorzystałem z tej okazji. Tym piękniejsza wydała mi się okoliczność, że ta informacja wpleciona została tematycznie w serie znakomitych wystąpień na temat małżeństwa i rodziny.
Śpiewający prelegent Janusz Saługa w pięknych piosenkach opiewa piękno MIŁOŚCI i nasze ideały. Mam nadzieję, że za rok przyjedzie do "Concordii" wielu małżonków z kolejnych Ognisk jakie będą powstawały w Niemczech i innych krajach.

Jerzy Kukuła z Ogniska Sycharowskiego w Bonn - www.bonn.sychar.org

Polonijny Ośrodek Spotkań Polskiej Misji Katolickiej w Niemczech >>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.